vineri, 8 iunie 2012

Prietenii mei animalele !

Care este animalul tău preferat? Am putea să vă întrebăm dragi cititori , sau te pasionează animalele? Ți-ar plăcea să descoperi unde trăiesc, care este habilitatul lor natural, cu ce se hrănesc, cine sunt prietenii ?
Deaceea noi vă îndemnăm sa descoperiți în paginiile colecției "În mijlocul naturii"  a editurei IRI cele mai frumoase povestiri cu ilustrații despre animale pentru voi și nu ezitați să le împărtășiți cu alți prieteni. Că orice copiil va fi încîntat  să afle mai multe despre prieteni din pajiști și cîmpii, cine sunt prietenii din pădure, care sunt prietenii din țările calde sau de la munte. Animalele sunt acele ființe care îi încîntă în mod special pe micuții voștri și nu ezițați ca să le spuneți o povestire despre animăluțe, nu le știți pe cele mai frumoase ? Atunci nu vă faceți griji pentru că filiala V.Bielinski știe și le pune la dispozițe la doar un clik distanță. 







  • Vèdère d,Aura, Pascale. Pritenii mei animalele / Pascale Vèdère d,Aura. - București,s.a.   
  • Vèdère d,Aura, Pascale. Prietenii mei din pădure / Pascale Vèdère d,Aura. -București, s.a.
  • Vèdère d,Aura, Pascale. Prietenii mei din pajiști și cîmpii / Pascale Vèdère d,Aura. -București, s.a.
  • Vèdère d,Aura, Pascale. Prietenii mei de la munte / Pascale Vèdère d,Aura.-București,s.a.                                                                                                                                                       
  • Vèdère d,Aura, Pascale. Prietenii mei din preajma rîurilor / Pascale Vèdère d,Aura. - București, s.a.
  • Vèdère d,Aura, Pascale. Prietenii mei din țările calde / Pascale Vèdère d,Aura. - București, s.a.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
Această expoziție de carte este dedicată vouă, dragi cititori ai filialei V.Bielinski și celor care iubesc animalele și vor să cunoască mai multe despre vaița lor.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu