miercuri, 13 noiembrie 2013

Impresiile elevilor la cartea citită.

    Călătorie cărții “Vornicel la nunta badei” scrisă de Victor Dumbrăveanu a fost o mare descoperire pentru acești elevi,care a oferit șansa de a cunoaște personaje uimitoare și lumea din jurul lor.
Cu fiece pas interesul a fost mai mare, pasiunea pentru lectură s-a reflectat în  impresiile lor.  


 Tărăcilă Dumitru – Liceul Teoretic Doina și Ion
Aldea Teodorovici cl. 5 c.
Am citit cartea “Vornicel la nunta badei” scrisă de Victor Dumbrăveanu. M-ea plăcut  prima povestire “Onuț din Alunel”. Am impresia că el este un băiat năstrușnic, este un băiat mic dar priceput în fapta ce o va face. Cartea este foarte interesantă, desene frumos ilustrate. Aceasta este părerea mea. Eu cred că va fi un om bun și
înțelept.

      Jardan Raisa – Liceul Onisifor Ghibu cl. 7 c.

Citind niște povești din cartea “Vornicel la nunta badei” de Victor Dumbrăveanu am ajuns la concluzia că V. Dumbrăveanu este un poet al neamului nostru. Se vede că poetul cunoaște bine lumea copiilor. Totul e relatat cu multă căldură sufletească.
Narațiunea cărții se desfășoară pe un ton emotiv. El pătrunde în gîndurile și entimentele celor mici. Figura centrală a cărții este Onuț, care este o fire isteață de parcă ar fi din categoria lui Guguță. Citind doar cîteva povești am rămas uimită de felul în care Victor Dumbrăveanu și-a exprimat gîndurile în cuvinte și cum a reușit să-mi
cucerească inima și ma făcut să-mi exprim emoțiile într-un text de neuitat. Niciodată nui voi uita poveștile nemaipomenite scrise de Victor Dumbrăveanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu